sâmbătă, 16 mai 2009

Prima mea postare:)


Buna din nou... as vrea pentru inceput sa va spun ca m-am bucurat ca un copil de primirea prietenoasa si calda de care am avut parte in randurile voastre .Pentru asta , un foarte mare MULTUMESC la toate cele care mi-au scris si mi-au spus cuvinte frumoase.Icepand de saptamana care urmeaza va anunt ca voi avea mult mai multe hainute - deci mult mai multe motive pentru voi sa va intoarceti pe blogul meu :) - , plus sectiune de reduceri-oferte si cadouri. Accept schimburi asa ca ma puteti intreba cand va place ceva de pe blogul meu si aveti altceva la schimb , sunt deschisa la propuneri . Sper ca acesta sa fie inceputul unei prietenii , chiar daca poate virtuale , si va multumesc inca o data pentru sfaturi si ajutor . Cu drag , Ioana Gabriela

2 comentarii:

  1. Dragut blogul astept urmatoarele postari.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/

    arunca o privire aici, poate gasesti ceva pe gustul tau :)
    multumesc
    PS.Daca doresti sa facem schimb de linkuri,trimite-mi un email.

    RăspundețiȘtergere