luni, 18 mai 2009

ORICARE DINTRE ELE 15 LEI !!!



Costumas galben floricele , nou cu eticheta , marime s , marime fusta talie 34 cm , disponibila 1 bucata



Costumas vara, nou cu eticheta , marime M , marime fusta talie 41 cm , disponibila 1 bucata




Sarafan , culoare albastru inchis foarte placut , nou cu eticheta , marime L dar merge si la M sigur , disponibila 1 bucata




Sacou in Ambra Cofezioni , nou cu eticheta , marime 42 dar eu zic ca e mai mare de atat si merge la un 44 , disponibila 1 bucata



Rochita Perlage , noua cu eticheta , marime 44 , rochita arata foarte bine cu exceptia unui foarte mic defect , are o gaurica extrem de mica pe spate , aproape invizibila , pentru cine doreste pot face poze la cerere, disponibila 1 bucata



Rochita albastru inchis , Three Brothers , marime s , noua fara eticheta , arata superb in realitate , disponibila 1 bucata

3 comentarii:

  1. buna imi timiti acel tricou roz cu 10 lei ?ms

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa rochita,arata super bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri. (daca sunteti de acord la mine titlul este Bancuri iar linkul http://bancuri.iasi365.com)
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este corcosan@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere